Home » , , , , , , , , , , » A-England Lady of the Lake, swatches & review - anmeldelse

A-England Lady of the Lake, swatches & review - anmeldelse



A-England Lady of the Lake is a beautiful purple medium holographic polish, easy to love! It’s opaque in 2 coats, and easy to work with, but dries a bit slow. I added it over a ridge filler base coat, and used no top coat for these swatches.
Below you can see how I totally ruined this mani…
A-England Lady of the Lake er en smuk lilla lak med en medium holografisk effect, den er let at holde af! Den er velpigmeteret, og her ser du to lag over en ridge filler grundlak, og jeg brugte ikke en top coat på disse billeder. Den er let at arbejde med, men tørrer lidt langsommere end jeg er vant til med China Glaze.
Nedenstående kan du se, hvordan jeg helt ødelagde denne manicure...

Lady of the Lake Kaleidoskopes Him Out
With a dotting tool I added China Glaze Kaleidoskope Him Out.
I instantly regretted and after taking pictures I removed it, but I would like to hear, what you think?
Med et dotting tool lavede jeg et mønster med China Glaze Kaleidoskope Him Out.
Jeg fortrød dog omgående, så efter at havde taget billederne, røg det hele af. 
Men jeg vil gerne høre din mening?

Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger