Hearts on fire - hjerter i brand





Happy Valentine’s Day!!!
At first I was going to make hearts on fire on the black Essie Licorice, but then I added 1 coat of Essie Luxeffects Shine of the Times to create even more fire illusion, maybe too much – I’ll let you decide…
The red-hot hearts I more or less marbled with acrylic colors before painting and a fine brush. On my ring finger one hart actually have caught fire, the others are not there yet, but they are almost ready to combust. I finished off with a top coat.
God Valentines dag
Først ville jeg lave brændende hjerter på den sorte Essie Licorice, men så lagde jeg også et lag Essie Luxeffects Shine of the Times for at give en endnu større ild effekt – for meget måske, det vil jeg lade dig komme med et bud på…
De brandvarme hjerte lavede jeg ved at blande acrylfarver løst med penslen, og på min ringfinger lavede jeget hjerte, der er brudt i brand. De andre er endnu kun brandvarme og mere eller mindre klar til at flamme i lys lue. Jeg sluttede med et lag toplak.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger