Home » , , , , , , , , , , , , , , » String of hearts – hjerter på en snor

String of hearts – hjerter på en snor


 


This is a simple and super easy way to do Valentines nail art, and you can choose any base color you like. I chose this dusty, slightly cool toned pink: China Glaze Secondhand Silk, and the rest I painted with acrylic colors and a fine brush. Finally I top coated.
I almost didn't post this one, the pink color somehow felt wrong, too girly and pink, but as I promised earlier today, here it is anyhow. 
Tomorrow however I have some really hot Valentines nails to show you, I'm pretty pleased with it LOL
Dette er en enkel og super let made at lave valentins negle, og du kan vælge hvilken som helst neglelak som grundfarve. Jeg brugte en let støvede lyserøde men et let koldt skær, China Glaze Secondhand Silk. Resten har jeg malet med akrylfarver og en fin pensel, og til slut lagde jeg toplak.
Jeg var lige ved ikke at poste disse billeder, men her er de så alligevel, som lovet tidligere i dag. Jeg tror designet ville have være pænere med en anden baggrund,  eller også var jeg bare ikke lige et i tøset, lyserødt humør ;)
MEN i morgen vil jeg vise nogen rigtigt hotte valentins negle, som jeg er ret tilfreds med :)
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger