Home » , , , , , , , , , , , , , , , , » Small yellow spring flowers - små gule forårsblomster

Small yellow spring flowers - små gule forårsblomster

 
The base color is Nubar Mali-Blue and then I with a very thin striper added vegetation/grass/leaves with 3 different green acrylic colors. The yellow flowers I dotted with China Glaze Happy Go Lucky and on top I dotted China Glaze Lighthouse for a little sparkle. Finally I added some illusive, light clouds with a dotting tool and Essie Pearly White before I top coated with Seche Vite.
Do you want more flower mani’s? Click on the page “Flowers/nature/blomster” in the top menu!
Grundfarven er Nubar Mali-Blue og vegetationen/græsset/bladene er malet med tre forskellige grønne akrylfarver. Blomsterne prikkede jeg på med China Glaze Happy Go Lucky og da det var tørt prikkede jeg lidt oven i det gule med China Glaze Lighthouse for at få lidt glam. Til sidst malede jeg lidt fjerlette skyer med Essie Pearly White før jeg lagde min toplak, Seche Vite.
Vil du se flere blomster manicurer, så klik på fanebladet ”Flower/nature/blomster” i top menuen.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger