Home » , , , , , , , , , , » Emotions in 3D – Artsy Wednesday - my post #300

Emotions in 3D – Artsy Wednesday - my post #300

I have forgotten all my previous milestones – but this is post #300 since October 22nd.
Jeg har glemt alle tidligere milepæle, men dette er indlæg nr. 300 på bloggen siden 22.10.11!  
 
 
This week’s challenge in Artsy Wednesday is 3D, and I actually prepared a "ladylike" and nice mani, that I’ll show you on Friday. But let’s face it – I’m not a lady, I’m a very old child ;)
The base color is the warm and shimmery Sinful Colors Let’s Meet – and that was an appropriate name for this little get together :)
I bought some googly/wobbly eyes (3mm) from Ebay – and I couldn’t stop laughing because it looks like Mr. Middle really was either afraid or concerned about Mr. Thumb, and Mr. Index seemed to be very happy about him LOL
What do you think they are saying to each other???
Check out what the other girls in Artsy Wednesday did in this weeks challenge
Michelle Lab Muffin,  Alanna Pretty Purple Polish, Holly Hooked, Tif Polished Genious, Lyndsey Nails by Ms. Lizard, Sofie Swååfie, Catrine Unnakednails, Melanie Nail & Polish, Jessica Beauty Gnome
Denne uges udfordring i Artsy Wednesday er 3D, og jeg havde egentlig forberedt en meget mere ladylike mani, som jeg vil vise på fredag. Men lad os se det i øjnene, jeg er ikke nogen dame, jeg er bare et meget gammelt barn ;)
Grundfarven er den smukke gule Sinful Colors let’s Meet, hvilket er et meget passende navn til denne sammenkomst :)
Jeg købte googly/wobbly eyes (3mm) fra Ebay – og jeg kunne ikke lade være med at grine, for det så ud som om Hr. Langemand var bange for eller nervøs over Hr. Tommel, og Hr. Pegefinger så ud til at være ret glad for ham :)
Hvad tror du, de siger til hinanden?

Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger