Home » , , , , , , , , , , , » Loves me, loves me not - elsker, elsker ikke

Loves me, loves me not - elsker, elsker ikke

Today I have a super quick and easy "loves me, loves me not" mani for you, neither very fancy nor very well painted, but fun...
AND you can find better flowers/manis in the page/folders en the menu bar!
I dag har jeg et super hurtigt og let "elsker, elsker ikke" design, hverken særlig anvanceret eller flot, men sjovt...
 
The base color is P2 Arctic, a pale grey, that I hoped would be good for me – but I have to realize, grey is just not my color, not matter how pale or dark.
It helped a lot when I layered it with Lilacquer Selkie, a layering polish with tiny green reflecting particles.
Then I painted daisies with torn of petals, like in: “loves me – loves me not” – and top coated.
What do you think…?
Grundfarven er P2 Arctic, en lys grå, som jeg håbede ville være pæn på mig – men jeg må indse at uanset om den er lys eller mørk, så er grå bare ikke min farve.
Det hjalp dog rigtigt meget da jeg gav den et lag LilacquerSelkie, der har små bitte grøntreflekterende partikler, og som man lægger ovenpå andre lakker.
Derefter malede jeg margueritter med afrevne blade som i ”elsker – elsker ikke”, hvorefter jeg lagde toplak.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger