Summer on my nails

 
 
After the chock about me being pregnant that I gave you earlier today, you need something floral!
On a rainy, cold and dull day in the beginning of June I needed summer on my nails,and I went for one of the polishes that Santa’s Little Polish Helper got for me, Wet n Wild Dreamy Poppy. Actually I was afraid it would clash with my skin tone, but I love it!! I sponged a little band of Essence Choose Me and painted flowers with acrylic colors over it. The top coat is Seche Vite!
And June became by the way the coldest summer in Denmark in the last 21 years :(
Efter det shock jeg gav jer tidligere i dag om min graviditet, har i brug for noget med blomster...
På en regnfuld, kold og trist dag I begyndelsen af juni trængte jeg til sommer på neglene, og jeg valgte en fra swappen med Lydia, nemlig Wet n Wild Dreamy Poppy. Jeg var faktisk bange for at den ikke ville passe til min hudfarve, men jeg elsker den!! Jeg duppede et lille bælte med Essence Choose Me og malede blomster med akrylfarve hen over det. Toplakken er Seche Vite!
Og som mange ved, blev juni den koldeste danske sommer i de sidste 21 år :(
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger