Home » , , , , , , , , » Pastel blue flowers on neon pink

Pastel blue flowers on neon pink

 
 
 
The base color is Barry M Neon Pink – and it was easy to choose flowers for it, these sprung in mind immediately, and as usual I painted them in acrylic color. The top coat is Seche Vite.
I think these were some of the first of this type of flowers I made 1-2 months ago, a bit simplistic, but I still love the colors...
Grundfarven er Barry M Neon Pink – og det var let at vælge, hvad jeg skulle male på den, disse blomster var det første jeg tænkte på. Jeg har som sædvanlig brugt akrylfarve og topcoated med Seche Vite.
Dette var vist den (eller en af de) første af denne type blomster jeg malede for 1-2 mdr. siden, en smule simple i forhold til de senere, men jeg synes godt om farverne.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger