Home » , , , , , , » CLOSED: Blogiversary giveaway

CLOSED: Blogiversary giveaway

Dansk, se længere nede!
As promised earlier today: My sweet, fun, caring and absolutely fantastic readers - thank you for making my first year as a blogger such an exciting and wonderful experience for me :)
I started my blog a year ago because I thought it would be a fun way to share my manis with friends - and keep track of them too.
I had absolutely no idea that I one year later would have 500 readers, 500 polishes, close to 135.000 page views and 1.100 followers on Pinterest, honestly NO IDEA at all!!
But my first reader came the same day, and soon the first comment - and I would like to say a very special thank you to  my first reader: PolishPig - and my first commentator, Ana from Mimi's Vanity Box - you were incredibly supportive and always positive no matter how terrible my designs were, you made me want to go further and do my best!

To celebrate I have this little Internationally open giveaway - it runs until November 22th!
The prize is 3 holo's, oldies but goodies from Color Club: Wild at Heart, Fashion Addict & Revvvolution, see swatches below.
 

Please do NOT cheat, I WILL check all earned points of the person, that I draw as the winner. And I WILL draw a new winner if you cheated!!
It's mandatory to be a visible reader through GFC and to leave your email!
IF you leave a blog post comment, it has to be in THIS post, answering the question asked... 

a Rafflecopter giveaway

Som lovet tidligere i dag: Mine kære, søde og dejlige læsere - tusind tak for at I var med til at gøre mit første år som bogger til sådan en spændende og vidunderlig oplevelse for mig!
Jeg startede min blog for et år siden fordi jeg syntes det kunne være en sjov måde at dele "hvad jeg havde på neglene" med venner og familie - og så kunne jeg jo også selv holde styr på, hvad jeg havde prøvet.
Jeg havde overhovedet INGEN ide om, at jeg her et år senere skulle have 500 læsere, 500 neglelakker og knap 135.000 sidevisninger og 1.100 følgere på Pinterest, helt ærligt, det var slet ikke i min fantasi!!
Min første læser komallerede den samme dag - og snart kom den næste og den første kommentar - og jeg vil gerne udtrykke en varm og særlig tak til de to bloggere, min første læser: PolishPig - og min første kommentator, Ana aka Mimi fra Mimi's Vanity Box - du var en klippefast støtte og fik mig til at ville blive bedre og udfordre mig selv!!
For at fejre bloggens fødselsdag, afholder jeg denne lille giveaway!

Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger