On orange

 
 

I'm in total winter denial - so the flowers on my nails keep growing!
The base color is a layering of 1 coat of Essie Meet Me At Sunset, a dark, reddish orange and over it I applied 1 coat of Sinful Cloud 9, a shimmery citrus orange. I painted my one-stroke flowers with acrylic color, and top coated with Seche Vite. 
This is an old mani, I liked it when I wore it, now not so much - but here it is anyhow :)
Jeg fortrænger fuldstændigt, at det snart er vinter, blomsterne bliver ved med at gro på mine neegle.
Grundfarven er to lakker, først Essie Meet Me At Sunset, en mørk rødlig orange og over den lagde jeg et lag Sinful Cloud 9, en appelsinfarvet lak med shimmer. Jeg malede one-stroke blomsterne med akrylfarve, før jeg lagde toplak.
Det er en gammel mani, jeg kunne godt li' den, da jeg havde den på, men nu siger den mig ikke længere så meget. Men her er den alligevel :)
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger