Glittery Purple

 
 
 
A little quick mani for my glitter loving readers ;)
The base color is Barry M Retro Purple,
blue in some kinds of light, deep purple in other kinds – not duochrome, but very unique and interesting.
With the bottle brush of Essence It’s purplicious (I actually have 2 completely different versions of this) I made a line down each nail. I was afraid it would be bumpy and dry slow – but it dried quickly and smooth. Then I painted flowers in a pearly white acrylic craft color – but I think it looks like silver – and top coated. The finished result was completely smooth – much to my own surprise ;)
En lille hurtig mani som burde glæde de mere glitterelskende af jer ;)
Grundfarven er Barry M Retro Purple,
der er blå i nogle typer lys og mørk lilla i andre former for belysning – den er ikke duochrome, men meget interessant og unik.
Med penslen i Essence It’s purplicious (jeg har faktisk to helt forskellige versioner af den) malede jeg en stribe på hver negl. Jeg var bange for at den ville tørre langsomt of ujævnt, men den tørrede hurtigt og jævnt. Derefter malede jeg lidt blomster med en perlemorshvid akrylfarve, men jeg synes nu den ser mere sølvfarvet ud, og tilslut topcoatede jeg. Det færdige resultat var glat og behageligt at røre ved – til min egen store overraskelse ;)
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger