Home » , , , , , , , , , , » Trying metal crackle polish - crackle neglelak for første gang!

Trying metal crackle polish - crackle neglelak for første gang!

11.09.16 I was going to redo my manicure, and I had one planned. But then suddenly OPI I Brake for Manicures and China Glaze Haute Metal (metal crackle polish) persuaded me to choose them - and so I did LOL As a top coat I used Seche Vite.
I have been trying different combinations on nail wheels, not being overly impressed byt crackle polish, but this actually turned out to be a good combination.

Den 16.09.11 var det tid til en ny neglelak, og alt var planlagt. Men SÅ overtalte OPI I Brake for manicures and China Glaze Haute Metal (metal crackle lak) mig at vælge dem - så det gjorde jeg hahaha. Som toplak brugte jeg Seche Vite.
Jeg har afprøvet flere kombinationer på neglehjul, uden at jeg har været helt vild med crackle neglelak, men denne kombination kunne jeg fakttisk godt li'!
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger