Home » , , , , , , , , , » Nubar 2010, first impressions and swatches on nailwheel - magic in a bottle!

Nubar 2010, first impressions and swatches on nailwheel - magic in a bottle!

Dansk, se længere nede.
Nubar 2010 arrived today, and I cannot stop looking at it – it changes and changes depending on the light, just like I have tried to capture here below, so be prepared for many photos :)
It is a limited edition celebrating Nubar being free of DBP (phthalate), formaldehyde, and toluene for 10 years. It consists of reflective glitter in a polychromatic base, and I believe it is true, when Nubar claims that only my imagination is the limit to the possibilities in the effects I can achieve.
Nubar 2010 ankom i dag, og jeg kan bare ikke holde op med at kigge på den; den skifter og skifter alt efter lyset, og jeg har prøvet at fange det på foto, så godt jeg kan, så der er en del…
Det er en limited edition, der fejrer at Nubar i 10 år har været fri for phthalater, formaldehyd og toulene. Den består af reflekterende glitter i en polychrome base, og når Nubar påstår at det kun er min fantasi, der sætter grænser for de effekter jeg kan opnå, så tror jeg på, at det er sandt.



And here on one coat of/Og her på et lag: China Glaze Velvet Bow, CG Eyes Like Sapphires, Nubar Wildlife, Orly Goth, CH Frosty (x2) og OPI Be a dahlia Won’t You?
I prefer it on the dark colors, jeg foretrækker den på de mørke farver.


 

So later on I tried over 2 coats of – senere prøvede jeg over 2 lag af: China Glaze Velvet Bow + 1x CG Fairy Dust, CG Velvet Bow, CG Concrete catwalk, CG Little Drummer Boy, Orly Goth. I'm not so fond of the one with the glitter underneath - jeg er ikke så vild med den med glitter.
Need I say more – I’m in love…. Behøver jeg sige mere, jeg er forelsket…


I NEED TO PUT THAT POLISH AWAY NOOOOW, it's distracting me waaayy to much!!!!

Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger