Home » , , , , , , , , » Nubar Wildlife – a duo chrome nail polish.

Nubar Wildlife – a duo chrome nail polish.




Sorry, this was originally posted a long time ago,  but I edited the photos, and now it's a "new" post, I don't know how to fix it, other than deleting it, and I like it, så bear with me...
11.10.17. This color called Wildlife (2 coats + Seche Vite) from Nubar. It is a duo chrome, that changes from a shiny, warm olive to a reddish bronze-green, depending on the light. It is amazing. Although I love it, I have found that I really prefer my nails to have some kind of "art", otherwise I tend to get bored with the manicure pretty quickly.
Den 17.10.11 måtte jeg bare prøve denne Nubar Wildlife, der var kommet, mens vi var på ferie. Jeg brugte to lag og Seche Vite som top coat. Den skifter farve mellem en varm, stærk olivengrøn og en rødlig bronze grøn, hvis du kan forestille dig det. Selvom jeg synes den er fascinerende, så kan jeg mærke, at jeg hurtigt begynder at kede mig, hvis der ikke er en eller anden form for ”nail art” på neglene.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger