Home » , , , » 100 followers - 100 læsere :) - giveaway planning

100 followers - 100 læsere :) - giveaway planning

DANSK, se længere nede!
Oh, wow, I have now officially 100 followers!!!!! 
I am so grateful and love each and everyone of you!!
It has been quite a journey since I started my blog Saturday the 22th of October 2011 + 205 posts ago, first of all I have met a lot of fellow addicts, helpful and kind, friends - and I have learned a lot from you all, thank you!!

I'm planning a giveaway. It has of course be for my followers.
I would of course like to have even more followers, but I would prefer, that you join because you like what I do - rather because of a give-away...
And as my polish-playmate said one day, it seems unfair to the "old" followers in all the giveaways, that someone new wins, a person who might only visit the blog once or twice, and I think she is right...
So my thoughts are, that I would like to find a software for blogger, that counts each followers comments in a kind of Top-10 commenter list. I have seen it on a blog a while back, but have not been able to find it again, can you help me to find it??? 
Furthermore I already have installed a "Top 10 members" list at the bottom of my page, but you need to be signed in for your visits to be counted,.
So please check already now, that you are signed in through Google friend Connect, because I know a lot of you aren't at the moment.
And then after a month or so, I'll take those two lists and add the names to a raffle software of some kind to draw the winner - this way a follower that often visit and/or often comments is going to be the winner!
Do you like this idea???

Tænk sig - jeg har nu officielt 100, der følger mig!!!
Jeg er så taknemmelig og elsker jer allesammen!!
Det harværet nogt af en rejse for mig, siden jeg startede bloggen lørdag den 22.10.11 + 205 inlæg siden. Jeg har mødt en masse lidelsesfæller, hjælpsomme og søde, venner - og jeg har lært meget fra jer alle, tusind tak!!

Jeg er ved at planlægge en giveaway, og det skal naturligvis være for mine følgere.
Jeg vil naturligvis gerne have endnu flere, der følger bloggen, men jeg ville foretrække at du følger mig, fordi du synes om det jeg laver - fremfor at få en billet i en giveaway...
Og som min gode neglelaksveinden en dag sagde: - Det er uretfærdigt overfor dem, der allerede følger en blog, når der annonceres med giveaways. Vinderen kan let blive en, der måske kun har været på besøg en eller to gange. Og jeg synes hun har ret!
Der er min tanke, at jeg gerne vil finde en software til Blogger, der tæller hver følgers antal kommentarer i en slags "top-10 kommentar" liste. Jeg har set en engang, men jeg kan bare ikke finde den igen - kan du måske hjælpe mig med et link???
Desuden har jeg allerede installeret en "Top 10 members" liste, den står helt nede i bunden i højre side, men du er nødt til at være logget på (via Google friend connect) for at dine besøg tælles med, så check lige det!
Efter en måneds tid eller så kunne jeg så få en lodtrækningssoftware til at at trække lod blandt navnene på de to lister, og på den måde vil det være en læser, der enten tit kigger forbi og/eller tit kommenterer, som vinder!
Hvad synes du om den ide???
PS: hvor mange danske læsere er glade for at jeg laver indlæggene på dansk også? Det ville jo unægteligt være tidsbesparende kun at skrive på engelsk??
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger