Home » , , , , , , » Ditch the heels and put on some flowers

Ditch the heels and put on some flowers

 
 
 

First of all, sorry about the weird skin color – I was playing around with some settings, that I clearly did not master, and when I realized, I had removed this mani!
The base color is the gorgeous green Ciate Ditch The Heels, and I painted some twig like lines across the tips in brown and mossy green before I painted the flowers – all in acrylic craft paint. The top coat is Seche vite.
Min hudfarve ser nok lidt sær ud, men jeg legede med nogle indstillinger på kameraet, som jeg tydeligvis ikke beherskede, og da jeg fik kortet af kameraet, var manien væk igen.
Grundfarven er er den smukke grønne Ciate Ditch The Heels,og først malede jeg nogle grenligenende linier på tværs af tipperne med brun og mosgrøn, hvorefter jeg malede blomsterne – som sædvanligt med akrylfarve. Toplakken er også som sædvanligt Seche Vite.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger