Flowers in the lime light

 
 

The base color is Jessica Viva La Lime Lights. It was easy to apply, but I was very surprised that it was extremely sheer, this is 3 coats over my ridge filler, and one more coat would have been perfect – but I refuse to add 4 coats of a polish – ever! LOL
Before paining the flowers with acrylic craft colors I sponged the tips with China Glaze Sour Apple. The top coat is Seche Vite.
Grundfarven er Jessica Viva La Lime Lights. Den var let at påføre, men jeg blev overrasket over hvor dårligt dækkende den var. Dette er 3 lag over min ridgefiller, og den ville have været perfekt med yderligere et lag – men jeg nægter at lægge 4 lag lak – nogen sinde! :)
Før jeg malede blomsterne med akrylfarve duppede jeg tipperrne med China Glaze Sour Apple, og  toplakken er Seche Vite.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger