Home » , , , , » A pattern for the muse

A pattern for the muse

 
 
 
The base color is Sinful Muse – quite a name LOL
Let’s face it, no matter how hard I try I’ll never learn to love this type of color, but I know a lot of others love it… And next up my idea also was ruined when I used a copper striper on the thumb, it was too subtle, so I ended up doing something quite different – and ah well, not my favorite mani.
By the way, some (most) Sinful colors dry so extremely slow on me – is that just me, or…?
Grundfarven er Sinful Muse – sikke et navn :)
Jeg kan lige så godt indse, at ligegyldigt hvor hårdt jeg prøver, så lærer jeg aldrig at holde af denne type farve, men jeg ved at mange andre elsker den… Og derefter blev min ide i øvrigt også ødelagt da jeg brugte en kobberfarvet striper på tomlen, den var for lidt synlig, så jeg endte med at male noget helt andet – og tjah, det er ikke min favorit mani…
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger