Impulsive roses

 
 
Again an old mani, it’s from June 28th.
The base color is Revlon Implusive, and I layered it with Lilaquer Encantado a lilac with tons of green micro shimmer – ment for and ideal for layering, and I find especially nice over purple colors. I was originally going to do something else, but when I saw this nails I couldn’t help myself, I had to paint roses… The top coat is Seche Vite!
Igen en mani af ældre dato, denne gang den 28. juni.
Grundfarven er Revlon Implusive, og ovenpå lagde jeg Lilaquer Encantado en toplak med masser af grønt micro shimmer, beregnet til at lægge over andre lakker, og jeg synes især den er flot over lilla.
Oprindeligt ville jeg egentlig lave noget andet, men jeg ku’ ikke dy mig, jeg måtte bare male roser… Toplakken er Seche Vite.
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger