Home » , , , , , , , , , , , , , , , , , , , » Purple, holographic leopard wildlife animal print - dyreprint

Purple, holographic leopard wildlife animal print - dyreprint





Dansk, se længere nede.
This is two coats of Color Club Wild at Heart, a gorgeous medium holographic purple. When dry I used a dotting tool to create the uneven leopard spots with Essie Lovie Dovie. Finally I used a fine brush and gold acrylic paint to outline the spots, but you can use a golden nail art color too. On top is Seche Vite top coat. Do you like my holographic, purple leopard?
PS: Sorry about the picture overload, but I cannot help myself, when I have holographic polish on my nails ;)

Dette er to lag Color Club Wild at Heart, en vidunderlig medium holografisk lilla. Da den var tør, brugte jeg et dotting tool til at lave leopardens ujævne pletter med Essie Lovie Dovie. Da de var tørre brugte jeg en lille tynd pensel og guld akrylfarve til at omkranse leopardens pletter, men du kan også bruge en guld nail art lak, eller guld neglelak og en pin pensel. Som top coat brugte jeg Seche Vite. Kan du li’ min holografiske, lilla leopard?
PS, undskyld de mange billeder, men jeg kan ikke lade være med at gå amok, når jeg får holografisk lak på neglene ;)
Share this article :
 
Copyright © 2013. Nail Art - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger